حسين آقايي گفت: بخش دوم خط 7 اتوبوس‌هاي تندرو (BRT ) در حدفاصل پارك وي تا ميدان تجريش حداكثر در طول 45 روز آينده راه‌اندازي مي‌شود.
 
وي در گفت وگو با خبرنگار «شهر» تصريح كرد: براساس طراحي نهايي، خط BRT در وسط خيابان وليعصر (عج) قرار مي گيرد و به اين ترتيب تردد خودروها در 2 طرف خيابان امكان پذير مي‌شود.

 آقايي با اشاره به اين كه بخشي از خط 7 اتوبوس‌هاي تندرو ، شمالي – جنوبي و بخش ديگر جنوبي – شمالي است، افزود: اين خط از ضلع جنوبي پسيان به سمت تجريش جنوبي – شمالي و از پسيان به پايين شمالي – جنوبي است.

مديركل مهندسي وايمني ترافيك معاونت حمل ونقل وترافيك شهرداري تهران اظهار كرد: طراحي ايستگاه‌هاي اصلي خط نيز انجام شد و هم اكنون منتظر ساخت و نصب ايستگاه‌ها هستيم. با كامل شدن عمليات نصب سرپناه‌هاي جديد، بخش دوم خط نيز همزمان راه اندازي شود.

به گفته آقايي طراحي ايستگاه هاي اصلي خط BRT خيابان وليعصر (عج) باتوجه به شرايط خاص اين خيابان با ديگر سرپناه هاي اتوبوس سطح شهر بسيار متفاوت است.



رپورتاژ
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
جشن عروسی
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
خدمات برش لیز
رفع جای جوش صورت با سابسیژن
میز و صندلی تالاری
لیپوماتیک
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
چگونه راننده دینگ شویم؟
روغن خراطین اصل
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
اهواز چت
انجام پایان نامه مدیریت
فروشگاه اسباب بازی بازیجو

لینک های مفید
آموزش مجازی | تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ


.: :.